wtorek, 2 grudnia 2014

Od Zhang'a do Blackey/Draco/Amnesji/Byun'a

Spokojne ciche popołudnie. Spacer po dziedzińcu. Ktoś niestety zakłócił mój spokój. Jakiś przypadkowy uczeń zapytał się mnie czy jestem bratem Byun'a. Tak on jest moim młodszym bratem. Poszedłem do jego pokoju. Nie denerwowałem się. Otworzyłem drzwi a to co zobaczyłem trochę mnie zaskoczyło: był tam Draco, Blackey, Amnesia i zabandażowany Byun.
-Cześć Zhang - przywitała mnie Blackey
-Hej...? - odpowiedziałem obserwując brata 
-Czego chcesz? - zapytał Byun
-No właśnie co cię tu sprowadza? - dopowiedziała Amniesia
-Coś ty najlepszego ze sobą zrobił?! To mnie tu sprowadza - powiedziałem podniesionym tonem
-Nic, odczep się! - warknął.
-Tak, na pewno. Lepiej od razu się wytłumacz albo dowie się o tym dyrektor - utrzymywałem głośność swojego głosu
Byun odwrócił wzrok.
-Może ktoś inny mi odpowie? - zapytałem wszystkich co byli w pokoju

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz