wtorek, 30 grudnia 2014

Od Lali do Alex'a

Wzięłam róże od niego i powąchałam.
-Ja ciebie też - odpowiedziałam
~A to znaczy że... Mam męża! Tatuś tak się ucieszy! - uradowałam się w myślach a na twarzy miałam jedynie podekscytowany wyraz twarzy
-Wybacz że ci nie powiedziałam o tym wcześniej... - zaczęłam jakby zmartwiona
-Ale o czym?
-Uciekłam na ziemię, dlatego że miałam wybranego przyszłego partnera, oczywiście nie chciałam się z nim żenić. Na mojej planecie gdy się powie do dziewczyny "Kocham cię", oznacza że chce się z nią ożenić - wyjaśniłam - Mój ojciec ma obsesję na punkcie tego za kogo wyjdę i zapewne szybko się o nas dowie.
-I co w związku z tym? - zapytał lekko roztrzęsiony
-Na pewno podda cię jakby "testowi", a jeśli go nie przejdziesz to Ziemia zostanie zniszczona, tak było w przypadku planety Danesto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz