sobota, 27 grudnia 2014

Od Byun'a do Alice

- Usiądź. -poleciłem.
Ze względu na to że było ciemno mogłem jej się przyjrzeć na tyle żeby tego nie zauważyła. Miała czerwone rumieńce, na szyi kilka malinek. Domyśliłem się co robiła, a wyglądała tak niewinnie... Usiadłem obok niej.
- Jesteś zmęczona prawda ? - powiedziałem czułym głosem.
- Mhm... - mruknęła, oczy jej dosłownie same się zamykały.
Zaśpiewałem to ;

Po chwili zasnęła u mnie na łóżku.
~ Uwielbiam moją moc. - pomyślałem.
Minęło kilka godzin, cały czas wpatrywałem się w nią.
Alice zaczęła otwierać oczy.
- Co ja tu robię? - zapytała rozkojarzona.
- Śpisz. - zaśmiałem się przyjaźnie.
Przez chwilę trwała cisza, Alice się zamyśliła a ja tylko się jej przyglądałem... Zbliżyłem się do niej i spojrzałem w oczy.
- Nawet nie wiesz jaką mam na Ciebie ochotę... - mruknąłem.

< Alice ? Byun zaczyna brać się do roboty xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz