środa, 24 grudnia 2014

Od Blackey do Amnesji/Zhang'a

Draco spojrzał na Byun'a.
- Draco go porwał bo go nie polubił...- skłamał Byun.
- Co ?! Kazałeś mi go porwać tylko i wyłącznie dlatego bo Ci przeszkadzał w zarywaniu do Amnesji ! - rzucił się Draco na Byun'a.
Wraz z Amnesją i Tomoe przyglądaliśmy się szarpaninie chłopaków. Wyciągnęłam dłoń w ich stronę, poruszałam palcami a oni natychmiastowo przestali się bić, Byun zwijał się z bólu nadal próbując dorwać Draco. A mój kuzyn sobie odpuścił... Nagle wszedł Zhang.
-Co do cholery się tu dzieje?! - warknął Zhang - I jaki masz z tym związek?! - podszedł do Byun'a, krzycząc na niego.
Przestałam maltretować Byun'a magią krwi.
- To tak... Draco porwał Tomoe i teraz zgania wszystko na mnie... - odparł Byun.
- Zabije cię wiesz? - warknęłam do Byun'a.
- Cicho... Niech gadają... - zakrył mi usta Draco.

< Amnesja? Zhang ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz