niedziela, 21 grudnia 2014

Od Lali do Alex'a

Całując Alex'a dotykałam jego klaty a on wciąż bawił się ogonkiem. Chciałam alby przestał ale nie mogłam się oprzeć i nic nie robiłam. Alex położył mnie na łóżku i "zawisnął" nade mną. Całował mnie po szyi, dotykał piersi i uda. Starałam się nie pozostawać bezczynna i odpowiadałam mu lecz on mnie zdominował. Ogonkiem zsunęłam bieliznę i rzuciłam ją na podłogę. Alex rozpiął spodnie, zamknęłam oczy. Po chwili poczułam coś dziwnego, coś przyjemnego. Zaczęła się nasza zabawa. Nogi same mi się rozłożyły, Alex poruszał się w tył i przód. Gdy Alex mnie nie całował wydawałam z siebie sprośne dźwięki. Po dłuższej chwili zrobiło się się gorąco zaczęłam się ślinić. Zmieniliśmy pozycję. Teraz ja byłam na górze. Leżałam na Alex'ie poruszając biodrami, on dotykał mojego tyłka, wkładając co jakiś czas palce. Momentalnie zrobiło mi się gorąco w środku i poczułam się jak w siódmym niebie. Po dłuższej chwili, byłam już zmęczona ale Alex nie dawał za wygraną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz