niedziela, 28 grudnia 2014

Od Yuto do ?

Po długiej podróży w Hiszpanii wróciłem do domu i rozłożyłem się na kanapie przed telewizorem po czym szybko wziąłem pilota i zacząłem przełączać. Piłem Cole i nagle poczułem jakby coś mnie ciągnęło do lasu tuż nieopodal mojej chatki. Założyłem kurtkę i poszedłem do niego. Przed wejściem zauważyłem tabliczkę z napisem ,,Las Ciszy". Pomyślałem (Co to u licha jest?!). Poszedłem wzdłuż lecz las się rozjaśniał i zauważyłem drugą tabliczkę z napisem ,,Aleja Równowagi " szedłem dalej, dalej ,dalej i dalej. Po czym zauważyłem wielki zamek podobny do Hogwartu z Harrego Pottera. Nie zwlekając użyłem swoich mocy ulepiłem z gliny pięknego ogromnego jastrzębia. Wzniosłem się w powietrze i trzymając dech w piersiach okrążyłem cały budynek. Po czym zleciałem i podszedłem do pięknie zdobionych pięknych drzwi zapukałem i nikt nie otworzył.... Pomyślałem -hmm, może poczekam do jutra i zasnąłem pod drzwiami opatulając się tylko moimi wężami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz