sobota, 6 grudnia 2014

Od Lali do Amnesi / Hiroshimy

-W tej kwestii się z tobą zgadzam, nie jest zbyt miły a w dodatku zachowuje się jak cień Amniesii - zaśmiałam się
-To prawda
-Chciałbym go poznać.
-Będziesz miała na to okazję i uwierz mi będziesz żałowała
-Nie będę, ty jesteś spokrewniona z Amnesią, może poznasz mnie z nią, chcę jak najszybciej poznać Tomoe'go! - podekscytowałam się
-No dobrze
-Yay~
Poszłyśmy do pokoju Amnesii.
-Postaraj się nie zachowywać jak dziewczyna z ADHD - poprosiła
-Postaram się - uśmiechnęłam się
Hiroshima zapukała do drzwi i weszłyśmy do środka.
-Cześć Hiroshima - powiedziała Amnesia
-Hej, to jest Lala, chciała cię poznać
-Ohayo - ukłoniłam się z uśmiechem, zobaczyłam Tomoe'go siedzącego na brzegu łóżka, z twarzy można było wyczytać że nie jest on ani wesoły ani zły, raczej znudzony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz