sobota, 13 grudnia 2014

Od Lali do Alex'a

- Z chęcią - odparłam z uśmiechem
Po zastanowieniu się, zrozumiałam że Alex uśmiecha się w duchu, nie przeszkadzało mi to. Po kilkunastu minutach, dotarliśmy na miejsce.
-Ale tu pięknie - zachwyciłam się
-Zgodzę się z tobą
-Wszystko jest tu jakieś inne, takie magiczne
-W końcu to jezioro Magii
-No tak
Woda była krystalicznie czysta, aż by się chciało do niej wskoczyć.
-Można się tu kąpać? - zapytałam
-Woda pewnie jest zimna, ale jeśli masz na to ochotę , to droga wolna
-Yay - uśmiechnęłam się i wskoczyła do wody
-W ubraniach? - zapytał zdziwiony Alex
-No tak zapomniałam - puknęłam się w głowę i wyszłam na brzeg - Peke, wiesz co robić?
-Oczywiście, księżniczko - powiedziała moja spinka
Po chwili stanęłam naga. Włosy zasłania pewne rzeczy. Ponownie wskoczyłam do wody.
-Tak lepiej? - zapytałam stojąc w wodzie po pas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz