sobota, 13 grudnia 2014

Od Blackey do Amnesji

- Dla mnie to jest normalne, z resztą mój kuzyn - a twój młodszy brat Draco... - został " adoptowany " a raczej porwany przez szatana . A to że zaprzyjaźnił się z Hiroshimą jest dziwne...
- Nie traktuję go jak brata... - warknął Draco.
Udałam , że tego nie usłyszałam .
- Dlaczego ? - zapytał Byun.
- Hmm....  Może dlatego , że wolał przesiedzieć 14 lat u szatana? - rzucił.
- Eeeeeee, to już mamy 2 osoby które były w piekle? - zapytał rozkojarzony Byun.
- Trzy. - dodałam.
- Hę?
- Jeszcze Alex. - odparłam.
- On tam był?! - zapytał zdziwiony Draco.
- Aha, tuż po tym jak go zabili prosto poleciał do piekła, a po 3 dniach po prostu wrócił.
Obydwaj lekko otworzyli usta ze zdziwienia.
- Tak po-po prostu wy-wy-szedł?! - jąkał się Byun.
- Mhm, może mówią , że nie ma wyjścia. Ale są aż 4.
- Halo? Ja też tutaj jestem. - powiedziała Amnesja.
- Ah tak... A więc mówiliśmy coś o Rin'ie a ja zaczęłam o Han'ie. - zaśmiałam się.

< Amnesja ? Zrobiłam jakiś dziwny dialog xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz