sobota, 13 grudnia 2014

Od Rin'a do Han'a

-Kto to jest ten Han? Był w piekle,a ja nigdy go nie widziałem,nie słyszałem?
Może był tam, gdy ja już przebywałem na Ziemi? Ale w jaki sposób on się tam dostał?
Bez zgody ojca nikt tam nie wchodzi,a przecież nie mam 3 brata, tym bardziej że on jest rodzonym bratem Draco.
Szedłem po podwórzu Akademii, poszukując kogoś kto mógłby być powiązany z piekłem i jednocześnie podobny do Draco.
Wymachiwałem sobie mieczem (oczywiście schowanym).
Nagle zobaczyłem przy drzwiach jakiegoś czarnowłosego koreańczyka ze skrzydłami.
-Kim jesteś? - Rzucił gdy tylko mnie zobaczył.
Odwróciłem głowę w jego stronę.
-Okumura Rin, ale co Ci do tego?
-Okumura...
-Masz coś do mnie?! - Warknąłem.
-Spokojnie,przypominasz mi kogoś...
-Niby kogo?
(Han?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz