poniedziałek, 17 listopada 2014

Od Alice do Ayato

-Urodziłam się w Japonii, od urodzenia byłam ghulem. Moja matka nim była, natomiast ojciec był człowiekiem. Dorastałam jak normalny członek społeczeństwa, od dziecka nie żywiłam się ludźmi, matka starała wychować nie na mięsie zwierzęcy lecz jako nastolatka zbuntowałam się i zaczęłam ich zabijać. W wieku 15 lat w napadzie szału zabiłam swoich rodziców, uciekłam z domu by zamieszkać z moim byłym przyjacielem. Po ukończeniu 18 lat zamieszkałam na własnym. Znalazłam pracę i kupiłam mieszkanie z którego mnie po dwóch latach wyrzucono, przez moich sąsiadów za to kim jestem i co zrobiłam w przeszłości. Chwilę się błąkałam a potem zapisałam się do akademii. - pogłaskałam króliczka - Miałam dość specyficzne dzieciństwo, ale nie takie trudne. Poza tym, t nigdy nie miałam chłopaka, osoby które uważałam za przyjaciół nie traktowały mnie poważnie, tak ogółem to kiepsko
-Wow... Nie przypuszczałem że osoba po takich przejściach może się tak dobrze trzymać
-Po jakich przejściach? To było normalne dzieciństwo - zaśmiałam się - Teraz ty opowiedz coś o sobie.
< Ayato ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz