sobota, 31 stycznia 2015

Od Jessic'i do Draco

Nie do końca zrozumiałam jej słowa. Ale nie specjalnie się tym przejęłam odpowiadając krótko.
-Dzięki.
Chwila ciszy.
-Podobno mieszka tu mój dawny znajomy, nazywa się Draco, kojarzysz go? - zapytałam.
-Ten wydziarany z białymi włosami?
-Jakieś tatuaże miał, znasz go?
-Widziałem go z jakimś chłopakiem już kilka razy, wiec kojarzę.
-Chłopakiem powiadasz...?
-Nom, wychodzi na to że są oni razem
-No nieźle, wiesz co?
-Tak?
-Mam pomysł
-Jaki?
-Odwiedzę starego kumpla, tylko będziesz musiała mi powiedzieć gdzie jest jego pokój
-Nie ma sprawy.
Ren zaprowadziła mnie pod drzwi do jego pokoju. Już tutaj można było wyczuć ostry zapach dymu z blanta i woń prochów. Weszłam do pokoju, Draco siedział na łóżku i palił trawkę.
-Widzę że mamy tutaj ćpuna - zaśmiałam sie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz