środa, 14 stycznia 2015

Od Blackey do Zhang'a

- Są rzeczy na które przymknę oko, ale Lala wystarczająco mnie dzisiaj wkurzyła. Rozumiem, że ona o pewnych rzeczach nie wie... - szepnęłam z błyskawicami w oczach. -  Mówiłeś coś o królewnie... Królewna na ziarnku grochu z pewnościom zesłała by ją do lochu za ' bliższe spotkanie ' ... - warknęłam i się do niego odwróciłam i spojrzałam na nauczyciela.
- Róbta co chceta, ale macie zostać w moim polu widzenia. Pozdrawiam, mam was dość. - mruknął ironicznie nauczyciel .
Kawałek dalej zobaczyłam dobrze znaną mi osobę.
~ Jak dobrze, że to powiedział. ~ pomyślałam.
- Sehun-nni* ? - powiedziałam niepewnie.
Chłopak spojrzał w moją stronę i na jego ustach pojawił się szeroki uśmiech. Podbiegłam w jego stronę i rzuciłam mu się na szyję.
- Tęskniłam pabo**... - szepnęłam.
Sehun ścisnął mnie mocniej.
- Szukałem cię w całej akademii jak głupi. Wiesz jakie to żenujące uczucie ?
- Oh wiem wiem. - zaśmiałam się i od niego odkleiłam. - Skurczyłeś się.
- Albo ty podrosłaś. - odparł wciąż z bananem na ustach.
Nagle na plecy Sehun'a wskoczył Kai i się w niego wtulił.
- Gdzie byłeś hyung*** ? - szepnął smutny.
- Daleko od ciebie. - zaśmiał się. - Tęskniłem za tobą braciszku.
Posłałam mu groźne spojrzenie.
- Za tobą też Ari****. - uśmiechnął się uroczo na co odpowiedziałam tym samym.
Powoli podszedł do nas Draco.
- Ze mną się nie przywitasz ? Rozumiem, że Han może nie jest chętny do przywitań i mogłeś o nim zapomnieć. ALE O MNIE ?!
- No popatrz. Może ZAPOMNIAŁEM o tobie bo nigdy mnie nie potrzebowałeś ? To ja zawsze coś od Ciebie chciałem. - zaśmiał się po raz setny.
- Chyba zapomnieliście o mojej obecności. - westchnął Kai schodząc z Sehun'a.
Sehun obrócił się do niego i go przytulił.
- Draco... - zaczęłam ze złowrogim uśmieszkiem na twarzy. - Może przedstawisz bratu swoją miłość?
- To Draco ma dziewczynę ? Na reszcie ! - i znów zaczął się śmiać.
Draco wyraźnie był zakłopotany i się nie odzywał.
- No idź po NIĄ. - ponaglił go Kai robiąc mu na złość.
- To nie ona... - odwrócił się Draco i poszedł po Zhang'a.

< Zhang ? Jakoś mi na łeb padło xDDD >
* Sehun-nni - zdrobnienie
** pabo ( kor. ) - głupek/idiota
*** hyung ( kor. ) - w dosłownym tłumaczeniu 'starszy brat', zwrot grzecznościowy kierowany od młodszego do starszego od siebie chłopaka.
**** Ari - przezwisko Blackey za czasów dzieciństwa ( 6-10 lat )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz