sobota, 10 stycznia 2015

Od Kise do Sehun'a

Byłem w Akademii dopiero od kilku dni,nie znałem nikogo.
Ciągle dzwonili do mnie dawni kumple a ich główne słowa to "Przepisz się do nas,stworzymy świetną drużynę!". "Dwie osoby z "Pokolenia Cudów" w jednym zespole rozniosą resztę!"
Moją odpowiedzią było rzucenie telefonem. Bardzo ich lubię,szanuję i podziwiam. Ale chcę się z nimi zmierzyć w innej drużynie,a jeśli to nie będzie możliwe po prostu nie wezmę udziału w turnieju.
Szedłem korytarzem słuchając muzyki .

Podszedłem do tablicy ogłoszeń,uznałem że sobie poczytam.
Mój wzrok przykuło ogłoszenie o treści "Klub koszykówki ogłasza nabór do drużyny".
Ucieszyłem się i postanowiłem zobaczyć ten ich klub.
Poszedłem na salę gimnastyczną,gdzie siedziało 3 chłopaków.
-Hej! Ja w sprawie tego naboru do drużyny. - Uśmiechnąłem się.

(Sehun?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz