sobota, 24 stycznia 2015

Od Lali do Kise / Han'a

Nie zrozumiałam o co mu chodziło, ale nie myślałam o tym, skupiałam się na tym co ważniejsze. Źle się czuje gdy jestem zdominowana, ale w tym przypadku bardzo mi się to podobało. Han wyszedł że mnie. Podniosłam się i zawisłam nad jego członkiem. W tym czasie Kise stanął za mną, objął w pasie i zaczął głęboko i szybko we mnie wchodzić. Ja delikatnie zaczęłam lizać przyrodzenie Han'a, drażniłam jego czubek a po chwili całe zniknęło w moich ustach. Ssałam go poruszając głową w górę i w dół. Zastąpiłam usta ręką i zaczęłam ssać jego jądra. Han wplótł ręce w moje włosy. Wtedy poczułam coś innego na dole. Kise zaczął lizać moje i tak już mokre wejście. Wsadzał do środka palce i jednocześnie ssał moja łechtaczkę. Zaczęłam mocno ssać członka Han'a któremu bardzo się to podobało. Cały czas mruczałam i pojękiwałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz