środa, 14 stycznia 2015

Od Sehun'a do Kise

- Hehe, żeby pokazać Ci co umiemy. Musimy grać w pełnym składzie. Pojedynczo nasze umiejętności sprawdzają się słabiej niż w grupie. - zaśmiałem się. - A pokazując Ci co ja potrafię możesz mieć problem ze skopiowaniem.
- Hę? Kpisz sobie? Skopiuję wszystko ! - oburzył się Kise.
- Zobaczymy. - uśmiechnąłem się.
Tao zaśmiał się widząc oburzenie Kise i moją pewność siebie.
- Co w tym śmiesznego trenerze ? - zacząłem chichotać.
- Wszystko. - odparł. - Stawajcie na środek, teraz gracie na poważnie.
- Na poważnie ? - zdziwił się Kise.
- To była rozgrzewka. - uśmiechnął się Tao.
Piłka została wyrzucona pionowo w górę przez trenera. Suga jako 'zawodowy' rozgrywający przejął piłkę, wyminął Kai'a i biegł w stronę kosza - czekał tam na niego Kise. Widziałem, że Kise odbierze mu piłkę więc musiałem obstawić Kai'ego. Suga widząc moje zamiary nie przejął się tym iż Kise odebrał mu piłkę, zmieniłem się z nim na obstawę.
~ Teraz pokażę mu na co mnie stać. ~ pomyślałem.

< Kise ? Nagły atak brakus wenus '-' >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz