sobota, 10 stycznia 2015

Od Sehun'a do Kise

Siedziałem z Sugą i Kai'm na sali gimnastycznej w oczekiwaniu na trenera. Usłyszałem charakterystyczny dźwięk otwieranej klamki. Spojrzałem w stronę drzwi.
- Hej ! Ja w sprawie tego naboru do drużyny. - uśmiechnął się do nas.
Wstałem i do niego podszedłem.
- Cześć. - zacząłem przyglądając się mu, po chwili mnie zamurowało.
- Coś się stało?
- N-nie... T-ty jesteś z Pokolenia Cudów? - nie dowierzałem.
- Tak. - odparł.
- Ym... Okej... Chodź, dam Ci formularz wypełnisz go i może jeszcze dzisiaj będziemy mieli trening. - poleciłem.
Ze względu na to, że formularze trzymał trener a nie lubi jak mu grzebie się w pokoju posłałem tam Sugę żeby nie mieć problemów.
- Przepraszam, nie przedstawiłem się. Jestem Sehun.

< Kise ? Zatkało Sehuncia xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz