piątek, 30 stycznia 2015

Od Zhang'a do Draco

~Czyli dzisiaj zamiana miejsc - pomyślałem i objąłem go w pasie.
Chłopak dotykał moich pośladków, na co odpowiadałem spinaniem ich. Nie chcąc pozostawać w tyle zdiąłem mu koszulkę. Całując go czułem mocny smak dymu z blanta. Przerwałem pocałunek i powiedziałem.
-Paliłeś trawkę?
Draco się uśmiechnął i kontynuował. Wsunął dwa palce między moje pośladki i zaczął nimi błądzić szukając wejścia. Najpewniej poczuł że mi stanął. W końcu czubkiem palca podrażnił miejsce którego szukał, lekko się wzdrygnąłem. Pocałowałem go agresywniej. Wyciągnąłem jego dłoń ze swoich spodni i tym razem ja go przygwoździłem do ściany. Sunąłem dłońmi po jego nagiej klacie. Powoli schodziłem swoimi ustami niżej. Najpierw była jego szyja, potem sutki, brzuch aż dotarłem do miejsca które było skryte pod spodniami. Przykucnąłem przed nim, i zębami rozpiąłem guzik i rozporek. Zobaczyłem że podobało mu się to, więc kontynuowałem. Ręką zsunąłem z niego bokserki. Na początku dotykałem go ręką ale po chwili zacząłem zbliżać do niego swoje usta. Gdy dotknął on moich ust Draco wzdrygnął.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz