piątek, 16 stycznia 2015

Od Zhang'a do Kai'ego / Draco / Amnesji

Dziewczyna spojrzała na mnie wściekła. Ja jedynie się zaśmiałem i przykucnąłem przy niej (siedziała na podłodze). Zbliżałem wargi do zakneblowanych ust Amnesii, którą oblał rumieniec.
- Czym się tek ekscytujesz? Nie mam zamiaru cie całować - zaśmiałem się, dziewczyna nie wiedziała jak zareagować i jedynie odwróciła wzrok. Zaśmiałem się i popchnąłem ją na podłogę.
-Może innym razem - puściłem do niej oczko i zająłem się Kai'm.
Szepnąłem Draco do ucha 'Mała zmiana' po czym ten spokojnie z niego wyszedł. Przyznam że zanim zdążyłem mu włożyć zobaczyłem że jest strasznie otwarty.
~Nie nie nie... - pomyślałem i dałem mu porządnego klapsa w tyłek
Chłopak od razu się zacisnął na co odpowiedziałem szyderczym uśmiechem. Rozpisałem spodnie i delikatnie drażniłem jego wejście czubkiem swojego członka. Ten tylko stękał, po chwili szybko w niego wszedłem, cały. Na co on odpowiedział głośnym krzykiem wymieszanym z jęknięciem. Zaśmiałem się i zacząłem gwałtowniej się w nim poruszać, Kai głośno jęczał. Najwyraźniej doszedł bo zabrudził podłogę swoim nasieniem.
-Tak szybko? - zawiodłem się i spojrzałem na leżącą dwa metry od nas Amnesię.
~Może ją też jakoś zatrudnimy - pomysłem i z niego wyszedłem
Kai odetchnął a ja podniosłem dziewczynę z podłogi. Zdjąłem jej dolną część garderoby.
-Podniecają cie gejowskie orgie? - zapytałem z pogardą patrząc na jej wejście
Nie odezwała się tylko wzięła nogi razem. Zaciągnąłem ją za sznurek pod Kai'a. Leżała na plecach a ten nad nią wisiał, rozłożyłem jej nogi i zablokowałem o ciało Kai'a tak by się nie wydostała. Wszedłem w Kai'a, a jego mały (może nie aż tak  xd) natychmiast się podniósł. Wtedy popchnąłem jego tyłek tak by Kai mógł wejść w Amnesię. Ta gdy to poczuła zrobiła się bordowa na twarzy. Zaśmiałem się i gwałtowniej wbiłem się w chłopaka który mimowolnie poruszał swoim ciałem przyprawiając tym Amnesię o ekstazę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz