czwartek, 15 stycznia 2015

Od Amnesji do Zhang'a / Draco

Gdy tylko Kai wszedł do pokoju, Zhang wyskoczył i zamknął drzwi,a ja jednym ruchem skrępowałam go łańcuchem,po czym przewróciłam na ziemię i założyłam metalowy kaganiec.
Spojrzał na mnie z przerażeniem.
-Zrobili Ci niespodziankę,powinieneś się cieszyć. - Uśmiechnęłam się i pogłaskałam go po głowie.
Wstałam i zmierzałam w stronę drzwi.
-Moja robota skończona,miłej zabawy! - Zaśmiałam się.
Gdy chwyciłam za klamkę,zostałam niczym koń złapana na lasso (w tym przypadku sznur) który zacisnął mi się wokół pasa.
-To nie jest zabawne! - Warknęłam.
Draco i Zhang tylko dziwnie się uśmiechnęli.
-Serio! Puśćcie mnie do jasnej cho**ry! - Rozzłościłam się.
Próbowałam rozwiązać sznur, ale zostałam zwalona z nóg na ziemię.
Zhang trzymał mi ręce a Draco założył kaganiec.
Kai patrzył na mnie jakby mówił "Teraz wiesz jak ja się czuję?!".
Byłam w kropce,nie mogłam się ruszyć a kaganiec uniemożliwiał mi użycie mocy lub wołanie o pomoc,mogłam tylko czekać na odpowiedni moment do rozcięcia sznura nożem (który przypadkiem miałam przy sobie XD) i ucieczkę.

(Zhang? Draco? Nie róbcie krzywdy Amnesji bo potem będzie się mścić XD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz