sobota, 14 lutego 2015

Od Kise do Shizuo / Sehun'a

-Muszę się z tym przespać,dzięki. - Wstałem i zarzuciłem torbę na ramię.
-Widzimy się jutro na treningu.
-Jasne.- Mruknąłem i wyszedłem.
Wróciłem do pokoju i wyciągnąłem masę zdjęć z dziewczyną.
-Trochę się tego przez dwa lata nazbierało... - Zacząłem drzeć wszystkie zdjęcia na kawałki.
Nie wiedziałem czemu to robię,może po prostu żeby się uspokoić?
Potem zebrałem je wszystkie i obrzuciłem nimi pokój,wyglądało to jakby zaczął padać śnieg.
-Pie*rzona baba.
Nagle dostrzegłem ostatnie zdjęcie,stało na szafce przy łóżku.
Wyciągnąłem je z ramy po czym rozdarłem je na pół,po czym dziewczynę spaliłem na świecy.
-Idź do piekła. - Dodałem po czym zgasiłem świecę.
Padłem na łóżko i przez chwilę patrzyłem na sufit,miałem zamiar usunąć ją z pamięci,oraz wszystko co z nią związane.
Po chwili moje oczy się zamknęły,zasnąłem.
Następnego ranka udawałem że już wszystko w porządku,gdy już byłem gotowy do wyjścia zadzwonił telefon.
-O dziwo jeszcze działa.  - Zaśmiałem się i odebrałem.
-Halo?
-Wpadnę dzisiaj do Ciebie,braciszku. - Poznałem głos starszej siostry.
-Z jakiej okazji?
-Podobno laska Cię rzuciła.
-Od kogo wiesz?!
-Wieści szybko się rozchodzą.-  Zaśmiała się.
-Kiedy masz zamiar przyjechać?
-Wpadnę na trening bo wcześniej mam sesję.
-Dobra...
Rozłączyłem się i poszedłem na lekcje.
Po lekcjach poszedłem na trening,siostra zjawiła się tak jak zapowiedziała.
Ubrała się w taką samą koszulkę w jakiej gram,ale najwyraźniej nie miała pod spodem bielizny...
Gdy tylko wszedłem do szatni chłopaki otoczyli mnie.
-Kim jest ta cycata blondynka?
-To twoja nowa dziewczyna?
-To moja siostra... Mruknąłem otwierając szafkę.
-Serio?! Zdziwił się Sehun.
-A co myślałeś?
-Jest modelką czy co?!
-Trafiłeś w sedno.
-Po co przyszła?
-Przyszła popatrzeć jak gramy.
-Zna się na koszykówce?
-Uczyła mnie gdy byłem mniejszy. Odparłem.
-Więc może się zna. Mruknął Shizuo.
~Tylko nie narób mi wstydu...
Nagle siostra wpadła do męskiej szatni.
~Zapomniałem że ona nie potrafi nie skupiać na sobie uwagi... Włożyłem głowę głębiej w szafkę,nie chciałem patrzeć na reakcję chłopaków,jakakolwiek by nie była.

(Shizuo? Sehun? Siostra Kise robi zamęt jak zawsze XD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz