niedziela, 8 lutego 2015

Od Jessic'i do Ren'a


Bez zbędnego gadania poddawałam się jego dotykowi. Gdy Ren zdejmował moje spodnie ja głaskałam jego nagą skórę na plecach. Nie chcąc pozostawać bezczynna jedną ręką rozpięłam stanik, który po chwili znalazł się gdzieś obok, pozostawiając mnie na wpółnagą. Ren zszedł jeszcze niżej, delikatnie dotykał wargami moich piersi co trochę łaskotało. Po chwili ostrożnie polizał jeden z sutków. Cicho westchnęłam i głośno przełknęłam ślinę. Wtedy Ren zaczął ssać wcześniej polizane miejsce. Natychmiast oblała mnie fala gorąca. Rękoma zaczęłam zjeżdżać w dół jego ciała, gdy dotarłam do miejsca zakrywanego przez spodnie, bez wahania zaczęłam powoli je rozpinać, a po kilku sekundach leżały one gdzieś obok moich. Wsunęłam jedną dłoń pod jego bieliznę i zaczęłam dotykać jego pośladków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz