środa, 18 lutego 2015

Od Draco do Zhang'a

- Hm... Ciebie. - Uśmiechnął się zadziornie patrząc na mnie z góry.
Lekko się uśmiechnąłem i cicho zachichotałem. Po chwili Zhang rzucił się na mnie i tak jak wcześniej zaczął agresywnie mnie całować.
Odepchnąłem go tak, żeby móc coś powiedzieć.
- Znowu pobawisz się i mnie zostawisz? - Zapytałem.
- To był pierwszy i ostatni raz kiedy ci tak zrobiłem. - Odparł.
- No to chodź tu. - Przyciągnąłem jego twarz do swojej.
Przez chwilę się tak obściskiwaliśmy póki nie zepchnąłem go z nad siebie. Ostatni raz go pocałowałem i zsunąłem z niego bokserki.
Wziąłem do ręki jego przyrodzenie i zacząłem mu 'obciągać', ale po chwili mi się to znudziło i zacząłem lizać jego skarb jak lizaka by za chwilę włożyć go do ust.

( Zhang? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz