wtorek, 10 lutego 2015

Od Jessic'i do Han'a / Sehun'a

-Rozumiem - odparłam zszokowana - Co mi zrobiłeś? - zapytałam zdenerwowana Sehun'a
-Uleczyłem twoje rany, nie cieszysz się?
-Z dwóch powodów, po pierwsze nie będę mogła przeprosić Ren'a, a po drugie On tu wróci by mnie dobić -rozejrzałam się
-Kto? - zapytał Han
-Sehun, widziałeś go prawda, tego demona? - zapytałam
-Widziałem
-On wróci, by mnie zabić
-Dlaczego?
-Sama nie wiem, prześladuje mnie odkąd skończyłam 15 lat, wtedy pierwszy raz się zakochałam a on obrócił wszystko w proch, dosłownie, spalił dom mojej ukochanej wraz z nią, od tamtej pory niszczy każdy mój związek
-Ale dlaczego chce cię zabić?
-Nie wiem! Może chciał zobaczyć jak powoli umieram... Wiem jedno, że na pewno wróci na poprawiny - Wstałam. -Teraz pragnę tylko dwóch rzeczy, chcę przeprosić Ren'a i umrzeć by nie musiał cierpieć, z tego co wiem jest to możliwe, mam rację? - spojrzałam na Han'a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz