piątek, 10 kwietnia 2015

Od Tsuki do Tayio

-Przestań o tym mówić,po prostu zapomnijmy o tej sytuacji.
-Ale...
-Chcę po prostu wymazać to ze swojej pamięci. -Westchnęłam.
-Rozumiem że chcesz zapomnieć ale czy tak się da?
-Da się,trzeba tylko chcieć.
Nie chciałam dłużej drążyć tematu więc wyszłam z pokoju brata i wróciłam do siebie.
Położyłam się na łóżku i wtuliłam w poduszkę.
-Uda mi się zapomnieć,uda się. -Powtarzałam.
~Po prostu zastąp to czymś przyjemnym...
Po godzinie prób nadal mi się nie udało.
-Z czasem po prostu zapomnę...
Położyłam się spać,w nocy obudził mnie sen który obrazował wcześniejsze zdarzenia.
Obudziłam się z krzykiem i usiadłam na łóżku.
-Nie zasnę... -Szepnęłam i skuliłam się.
~Nigdy więcej nie dam się tak zaskoczyć,nigdy...

(Tayio? Co tam porabiasz?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz